duminică, 8 decembrie 2013

Am fost la Praga... Superb!


Am fost câteva zile la Praga, la Târgul de Crăciun... Am descoperit o capitală europeană absolut superbă, cu pieţe vechi, extrem de cochete, cu multe biserici, care te fac să te întrebi dacă aici a fost capitala unei ţări comuniste. Atmosfera este absolut magnifică... 
În Piaţa Oraşului Vechi am trăit impresia puternică pe care nu credeam că mi-o poate oferi un bard de Crăciun... Am hoinărit pe străzi, am văzut celebra cârciumă a soldatului Svejk, am trecut peste mai multe poduri întins peste Vltava, am fost la Catedrală, am mâncat cârnaţi de pe grătar, am ascultat colinde, iar în ultima seară ne-am bucurat de fulgii de nea...
Sunt foarte multe de spus despre această minivacanţă la Praga, pe care a susţinut-o şi agenţia de turism Teron Intertur Câmpina, partener al Happy Tour. Mai multe detalii, cu multe poveşti interesante, voi publica în zilele următoare.
Până atunci, un set de poze, fiind extrem de greu să aleg doar câteva din cele peste 900 de fotografii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu