luni, 23 decembrie 2013

Am văzut la Praga foarte mulţi brazi de Crăciun absolut superbi!

Unul dintre simbolurile Crăciunului este bradul împodobit. Pe orice mapamaond al globului, fie la tropice, fie foarte aproape de Cercul Polar, peste tot vedem brazi împodobiţi de Crăciun. În minisejurul de la începutul acestei luni la Praga, unde am vizitat Târgul de Crăciun într-un minisejur susţinut de agenţia de turism Teron Intertur Câmpina, partener Happy Tour, am văzut foarte mulţi brazi împodobiţi de Crăciun, cei mai mulţi absolut superbi!
Puţine au fost lucrurile care să mă impresioneze atât de tare aşa cum a afăcut-o bradul de Crăciun din Piaţa Oraşului Vechi din Praga. Absolut magnific şi când vreau să scriu despre el mi se pare că orice cuvânt aş folosi ar fi prea puţin, mult prea puţin. Aşa că încerc să las imaginile să vorbească.
Dar barzi frumos împodobiţi erau prin ulte alte locuri ale capitalei cehe. Lângă Catedrală
Lângă Ceasul astronomic
În faţa mall-ului Palladium
Prin alte mall-uri şi magazine
În Piaţa Venceslas
Într-o piaţetă
În aeroport
Şi mai sunt alţi numeroşi brazi de Crăciun în Praga... Trebuie doar să-i descoperiţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu