duminică, 15 decembrie 2013

Praga - zborul cu Czech Airlines

În minisejurul la Praga de la începutul acestei luni, minisejur susţinut de agenţia de turism Teron Intertur Câmpina, partener Happy Tour, am zburat pentru prima dată cu compania Czech Airlines. Biletele au costat 99 euro/persoană/dus-întors, cu toate taxele incluse şi le-am cumpărat cu aproximativ o lună şi jumătate înaintea călătoriei direct de pe site-ul companiei cehe.
La plecare, conform programului, trebuia să plecăm la ora 15.35 şi să aterizăm la ora 16.30 (orele locale, între Bucureşti şi Praga fiind o diferenţă de fus orar de o oră). Am decolat cu vreo 3 minute întârziere şi am aterizat cu 5 minute mai devreme.
Despre zborul în sine, m-a surprins numărul foarte mic de pasageri. Într-un avion de aproape 150 locuri eram 30-40 de persoane. Personalul a fost foarte amabil, mi-a plăcut că aveam monitoare pe care puteam vedea atât locul exact în care ne aflăm, precum şi tot felul de parametrii - de la viteză, la înălţime, de la numărul d ekilometri parcurşi la temperatura exterioară şi mulţi alţii. Citisem înaintea zborului, undeva pe un forum, că cineva se văita că mâncarea este neîndestulătoare pe aceste curse. Într-adevăr, tot ce ni s-a oferit a fost un baton de ciocolată cu cereale, oferta... lichidă fiind mult mai generoasă - de la cafea şi ceai (calde) la sucuri, apă, bere, vin şi cred că aveau chiar şi ceva... "tării". E adevărat că nu e cine ştie ce, dar cum şi să vrei ştiu eu ce mâncare pentru un zbor de o oră şi trei sferturi, mi se pare cam exagerat. Zborul lin, cu mici turbulenţe la spargerea norilor, aterizare şi decolare fără probleme, doar dezamăgirea mea că aproape tot drumul au fost nori şi nu am putut vedea mare lucru. Dar Czech Airlines nu are nici o vină pentru asta!
La întoarcere, trebuia să decolăm la 12.05 şi să aterizăm la 14.55. După formalităţile care au decurs foarte repede, am decolat la 12.07 şi am aterizat la Otopeni la 14.42. De această dată, am număr - eram 42 de pasageri, ceva mai mulţi decât la venire. Acelaşi meniu, aceeaşi lipsă a oricărei probleme, din păcate şi aceiaşi nori şi am aterizat fără nici o problemă la Otopeni. La bagaje, la banda pentru zborul de la Praga eram câţiva, în vreme ce alături, unde soseau bagajele de la o cursă de Valencia, era arhiplin. La cât de bine, de lin şi de repede a decurs totul, atât la Praga, cât şi la întoarcerea de la Otopeni, bagajele noastre au sosit printre primele.
În concluzie, zborul cu Czech Airlines a fost o experienţă plăcută. Numărul mic al locurilor ocupate în cele două curse mi-a explicat şi de ce am găsit cu relativ puţin timp înainte de plecare bilete atât de ieftine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu