sâmbătă, 14 decembrie 2013

Praga, ziua 5, ultima...

Am ajuns la momentul inevitabil al despărţirii - temporare, sperăm noi! - de Praga. Un oraş care ne-a fascinat, despre care mulţi ne spuseseră lucruri fabuloase, dar care depăşeşte orice aşteptări. Un oraş de poveste, care are ceva de oferit oricui este dispus să caute şi care am convingerea că este frumos indiferent de anotimp. Minisejurul nostru la Praga - susţinut de agenţia de turism Teron Intertur Câmpina, partener Happy Tour - a susprins doar o mică parte din capitala cehă în straiele de sărbătoare dinaintea Crăciunului. Chiar dacă astăzi vă povestesc despre ultimele ore în Praga, voi reveni şi cu alte povestiri despre încântătorul oraş de pe Vltava.
Pentru că avionul nostru de întoarcere decola la ora 12.05 şi trebuia să fim în aeroport pe la 10, ne-am luat măsuri de siguranţă (fiind şi sâmbătă) şi am plecat de la hotel la ora 9. Astfel că ne-am mărginit să mai vedem doar ce era pe scurtul drum dintre hotel şi prima staţie de metrou. Iar prima oprire a fost capătul podului Carol
Prăfaiul de zăpadă din seara precedentă dădea o notă aparte întregului peisaj. Castelul văzut de pe podul Carol
Frumosul pod...
Omul cu bagajele de la capătul podului...
Am coborât la metrou şi trebuie spus că metroul praghez este la o adâncime apreciabilă
Am mers cu metroul de la staţia Staromestska până la Dejvicka, capătul liniei respective. De aici, cu autobuzul 119 am ajuns la aeroportul Praga, gătit şi el de sărbători
După ce am ochit trasel, am mai ieşit afară, prilej pentru unii de o ţigară, iar pentru alţii de o poză...
După primele formalităţi, am ochit şi avionul, care ne aştepta deja cuminte la poarta B5
Pentru că totul decursese repede şi am avut timp berechet, am mai hoinărit prin magazine
Ne-am suit în avion şi apoi am ajuns casă, încheind acest superb minisejur la Praga. Dar, aşa cum am spus de la început, voi reveni cu tot felul de povestiri din capitala cehă, precum şi cu detalierea condiţiilor de călătorie, a transferurilor şi cu hotelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu