joi, 16 ianuarie 2014

Câteva imagini din Girona, aproape de Barcelona...

Barcelona mi s-a părut un oraş fabulos, un oraş în care mi-ar plăcea să trăiesc... Din păcate, atunci când am fost noi, în 2011, nu am apucat să facem nici o ieşire în afara oraşului... Printre locurile care ar merita văzute ar fi Girona. Se află la aproximativ 100 km nord de capitala Cataluniei, fiind situat la confluenţa râurilor Ter şi Onyar. Un prieten a avut bucuria de a ajunge în acest frumos oraş catalan şi mi-a pus la dispoziţie câteva fotografii realizate la Girona.
Sunt imagini mai puţin turistice, dar extrem de frumoase, adevărate "vederi" ale unor fragmente din acest oraş, cu străzile sale înguste din zona centrală, din cartierul evreiesc. Dintr-o astfel de străduţă se deschid aceste muuuulte trepte, care duc la biserica St. Feliu, unul dintre simbolurile Gironei.
Aşadar, dacă ajungeţi la Barcelona şi aveţi timpul necesar, daţi o fugă până la Girona. Este un oraş care merită mai mult de o excursie pe fugă de câteva ore, dar... măcar atât.
Din Barcelona se ajunge uşor la Girona cu trenul, care circulă destul de des, având în vedere că ceva mai departe de Giron ase află Muzeul Dali din Figueres. Care şi el merită puţină atenţie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu