duminică, 12 ianuarie 2014

La Pedrera, un loc din Barcelona care nu trebuie ratat

Capitala Cataluniei este unul dintre locurile pe care le-am vizitat şi care ne-au plăcut cel mai mult. Am fost în august 2011, iar un prieten de-al meu a fost în ianuarie anul trecut şi mi-a pus la dispoziţie mai multe fotografii. Printre ele am descoperit La Pedrera... El urcase, noi nu o făcusem, mulţumindu-ne cu priveliştea de la nivelul solului.
Casa Mila sau La Pedrera se află pe celebrul Passeig de Gracia şi este opera celebrului Gaudi. A fost construită între anii 1905 şi 1907 pentru Roger Segimon de Mila, iar din anul 1984 a fost inclusă pe lista patrimoniului mondial UNESCO. Caracteristica sa este că nu are nici un unghi drept! Nici în interior, nici în exterior. În prezent este o clădire de locuinţe, dar se poate vizita acoperişul.
De pe acoperiş se vede frumos bulevardul Passeig de Gracia, celelalte clădiri din jur, din cartierul Eixample şi până spre dealul Tibidabo.
Un bilet de acces pe acoperişul La Pedrera costă 16,50 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu