miercuri, 5 februarie 2014

La Oostende, pe plajă...

Am avut bucuria să mergem în vara anului 2009 în Belgia, iar într-o zi am ajuns la Oostende, o frumoasă şi spectaculoasă staţiune la Marea Nordului. Deşi era iulie, era rece, chiar frig, un vânt pătrunzător dinspre mare care aducea picături grele...
Cu toate că nu era prea multă lume pe plajă, în apă se aflau câţiva aventuroşi... Nici nu vreau să-mi imaginez cât de rece era apa...Dincolo de vânt, dincolo de frig şi chiar de picăturile de ploaie, plaja de la Oostende mi s-a părut foarte frumoasă, un loc în care chiar dacă nu te poţi bucura de o baie de soare, te poţi încărca de muzica valurilor furioase. Dinspre larg, cam din direcţia insulei britanice se vedeau nori negri, ameninţători, care contrastau interesant cu nisipul fin şi cu albastrul învolburat al valurilor mânioase...
Mi-a mai plăcut la Oostende că... nu ai nevoie de ghid. Din orice punct al oraşului este imposibil să nu ajungi la plajă... Pentru că Marea Nordului te atrage, te cheamă, te vrăjeşte... Şi d-aia lumea se lasă atrasă, chemată, vrăjită şi, într-un final, iremediabil cucerită de farmecul ei!
O experienţă interesantă cele câteva ore petrecute la malul Mării Nordului, pe plaja de la Oostende, dar am părăsit localitatea cu gândul la cât de spectaculos poate fi un apus de soare, după o zi mai caldă, pe această plajă... Am căutat la alţii, care au fost mai norocoşi din acest punct de vedere...
Mda! Merită! Poate data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu