luni, 14 aprilie 2014

Jurnal de călătorie, Viena 2008 - ziua 5

O nouă zi superbă în capitala Austriei. După copiosul mic-dejun, am plecat pe un traseu deja cunoscut, iar de la Schwedenplatz am făcut stânga şi am intrat pe Ringstrasse, oprindu-ne în Stadtpark, unul dintre cele mai frumoase parcuri din zona centrală a Vienei.
Am ieşit şi ne-am îndreptat  spre Palatul şi grădinile Belvedere. Pe drum am admirat o serie de clădiri monumentale.
Am ajuns în piaţa din faţa palatului
Am ocolit parcul pe strada Prinz Eugen, pentru a intra în parc din partea superioară. La un moment dat pe o străduţă am zărit şi Ambasada României
În fine, grădinile şi palatul Belvedere
La ieşire, am remarcat o biserică în curtea căreia se afla o statuie dedicată Papei Ioan Paul al II-lea
Am trecut pe lângă Karlskirche
şi am ajuns la Albertina
De aici am admirat tot ce era în jurul nostru: celebra Cafe Mozart, situată la parterului hotelului Sacher, unul dintre cele mai exclusiviste din Viena
Opera, văzută din spate, de la Albertina
Apoi, am hoinărit pe superbele străduţe din zona centrală, descoperind pasaje cu o mulţime de magazine
Şi celebra "ciocolaterie" Mozart
Am ajuns la canalul Dunării
Şi ne-am plimbat pe faleza acestuia
Mai spre seară am revenit în aceeaşi zonă, luminile deja începând să se reflecte în apa Dunării
Am ajuns până la Votivkirche, o altă biserică reper turistic din Viena, impresionantă mai ales prin alura celor două turnuri
Pe Ringastrasse, am admirat clădirea Universităţii
Burgtheatre, situat vis-a-vis de sediul Primăriei, şi una dintre multe caleşti care fac tururi prin zona centrală
Impresionanta clădire a primăriei
Un tramvai trecea pe Ringastrasse
Parlamentul Austriei
Lumina de asfinţit punea excelent în valoarea faţada Palatului Hofburg
 Dar şi cupola muzeelor de peste drum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu