luni, 21 aprilie 2014

Jurnal de călătorie, Viena 2008 - ziua 7

Vacanţa noastră la Viena se apropia de sfârşit... În ziua următoare ne întorceam acasă... Aşa că am decis ca această ultimă zi completă la Viena s-o petrecem aparent fără nici o ţintă, doar plimbându-ne... Astfel, am ajuns în Nashmarkt, pe artera comercială Mariahilferstrasse şi ne-am plimbat pe străduţele cochete din interiorul Ringstrasse.
După ce am trecut la Catedrala Sf. Ştefan, pe artera pietonală Karntner Strasse, care leagă zona catedralei de operă, am vizitat un mall, la al cărui ultim etaj se află un restaurant şi o cafenea. Ne-am oprit şi noi la cafenea, admirând peste acoperişurile din centru impunătoarea catedrală.
Am coborât cu un lift de sticlă, aflat în exteriorul clădirii chiar la strada principală, de unde se vedea superb de jur împrejur
Apoi am mai hoinărit pe străduţe...
În parcul din faţa Primăriei, ne-am oprit pe o bancă de unde am admirat lumea, trecătorii, am mâncat câte ceva şi am hrănit porumbeii...
Detaliu din clădiirea Primăriei
Umbrele noastre...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu