sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Jurnal de călătorie, Budapesta & Viena 2012 - Ziua a 3-a

A treia zi a acestei minivacanţe a însemnat un adevărat tur de forţă: am plecat dimineaţă din Budapesta, am ajuns la Viena, unde ne-am plimbat câteva ore, apoi am revenit în Ungaria, oprindu-ne la Szeged, aproape de graniţa cu ţara noastră.
Pe austostradă, spre Viena
La Viena, am parcat maşinile în zona Operei şi am plecat într-un tur. Prima oprire: Karlskirche
Am trecut pe lângă clădirea Secession
Prin parcul Schiller am ieşit în apropierea Operei
Ringstrasse... Era duminică dimineaţă şi destul de linişte
Piaţa Maria Teresa
Parlamentul
Primăria
Volksgarten
Palatul Hofburg
Din nou Primăria, văzută din apropierea Palatului Hofburg, peste Volksgarten
Am intrat în zona pietonală din apropierea Catedralei Sf. Ştefan, iar prima opreire - firească - a fost la un magazin cu delicioasele bomboane Mozart
Vârful catedralei
Ceasul Ankeruhr, un scurt popas înainte de Zanoni-Zanoni
Piaţa din faţa catedralei
Albertina
Ne-am încheiat turul prin Viena cu părerea de rău că nu ne-am putut  duce prietenii (şi să revedem şi noi!) Palatul Schonbrunn, Parcul Dunării, Praterul... Din nou pe autostradă, spre Budapesta
Am trecut pe lângă capitala maghiară şi înainte de a ajunge la Szeged, unde aveam să înnoptăm, am admirat apusul soarelui
Ajunşi la Szeged, ne-am cazat la "Aquarius Vendeghaz", o pensiune cu preţuri excelente şi condiţii foarte bună, aflată peste drum de Aquapark. ne-am cazat şi am plecat la o scurtă plimbare prin Szeged. Am trecut podul care traversează Tisa
În plimbarea noastră am admirat frumoasa catedrală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu