joi, 5 februarie 2015

Expoziție de fotografie de stradă în Aeroportul "Henri Coandă"

În perioada 4 februarie - 1 mai, Aeroportul Internațional Henri Coandă găzduiește expoziția de fotografie de stradă „Ruecarest / Bucurestrada” semnată de francezul Fred Fogherty.
Fotografiile expuse sunt realizate în București și surprind specificul, identitatea și farmecul Capitalei. Această expoziție se înscrie în programul “Aeroportul - punte între culturi”, iar prin găzduirea sa, Compania Națională Aeroporturi București se transformă într-un punct de întâlnire între diferite culturi, națiuni și destinații turistice.
Fred Fogherty, laureat al concursului de fotografie „Ochiul magic” organizat de Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic din cadrul Primăriei Municipiului București, se mândrește cu fotografii ce reflectă o viziune artistică proprie asupra oamenilor și locurilor.
Abia sosit în Bucureşti, mi-a luat ceva timp să cunosc acest oraş întrucât nu am dorit să îl îmblânzesc, ci am preferat să las farmecul său să acţioneze asupra mea, ca o muzică dulce şi feerică. Fotografiind străzile din întreaga lume, am dobândit o anumită experienţă, dar aici, în Bucureşti, am simţit că trebuie să fiu mai delicat, mai răbdător! Acest oraş îţi poate arăta imagini deosebite. Dacă ştii cum să-l priveşti, îţi va dezvălui sufletul său. Şi astfel, prin intermediul acestei expoziţii de fotografie, doresc să prezint viziunea mea asupra acestui oraş care m-a cucerit în mod irecuperabil cu farmecul său. Vă doresc o călătorie minunată printre imaginile captate în speranţa că vă vor inspira să descoperiţi sau să redescoperiţi Bucureştiul!” - a spus Fred Fogherty, citat de flysky.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu