duminică, 22 martie 2015

Accesul în parcul Guell, din Barcelona, a fost restricţionat şi e pe bani!

În 2011 am fost la Barcelona, iar printre locurile frumoase pe care le-am văzut s-a numărat şi parcul Guell. Coloane interesante, o terasă panoramică superbă, chiar dacă era destul de aglomerată, iar la intrare tronează celebra "Salamandră" a lui Gaudi, unul dintre simbolurile oraşului. Ne-am bucurat de accesul gratuit în parc şi ne-am plimbat în voie, petrecând câteva ore absolut superbe.
Nu ştiu exact de când, dar zilele trecute mi-a fost semnalat faptul că acum se plăteşte intrarea în acest frumos parc. Mai mult, accesul a fost restricţionat la 400 persoane la fiecare jumătate de oră. Nu ştiu exact motivele care au stat la baza acestor decizii, dar confirmarea acestei veştii m-a întristat. Sincer, nu cred că vom mai merge la parcul Guell în viitoarea noastră vacanţă la Barcelona!
Acum, intrarea în parcul Guell costă 7 euro/persoană sau 4,90 euro pentru copii (7-12 ani) şi vârstnici (peste 65 ani). Dacă vrei să ajungi la parc Guell, poţi achiziţiona bilete de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu