sâmbătă, 2 mai 2015

O zi la Roma - partea a III-a

Hoinărind pe străduţele cochete care duc de la Fontana di Trevi spre Via del Corso, am ajuns pe Via dei Condotti, străduţă care dă în Piaţa Spaniei şi de unde se văd Treptele Spaniole.
Treptele Spaniole erau pline de flori (avantajul primăverii), ceea ce sporea nota de farmec a acestui punct important din punct de vedere turistic din Cetatea Eternă
 Obelisco Sallustiano din faţa Bisericii Trinita dei Monti, din capătul Treptelor Spaniole
Înainte de a părăsi Piaţa Spaniei, am admirat palmierii din faţa unei clădiri frumoase
şi pe Via del Babuino am ajuns în Piazza del Popolo. Superbă, aşa cum o ştiam...
Am ieşit în Piazza Flaminio, pe care o admirasem şi la precedenta noastră vizită
Din nou, în Piazza del Popolo
Apoi am ieşit pe malul Tibrului
Şi ne-am îndreptat spre Vatican
Am admirat perdeaua de platani de pa malul Tibrului
Castelul Sant'Angelo
Ponte Sant'Angelo, podul peste Tibru din faţa castelului cu acelaşi nume
Aici, în Parco Adriano, din jurul Castelului Sant'Angelo, am făcut un nou popas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu