duminică, 2 august 2015

Argentina, Chile, Brazilia - ăsta de circuit!

Răzvan Pascu, un apreciat consultant de marketing turistic şi un blogger de succes în domeniu, propune un circuit extraordinar prin Argentina, Chile şi Brazilia, în colaborare cu agenţia Eturia.
Programul acestui circuit fabulos este următorul:
Ziua 1: 16 noiembrie
Vom pleca din Bucuresti pe 16 noiembrie cu un zbor Air France spre Paris la ora 15:10. Ajungem la Paris la ora 17:20 si zborul spre Buenos Aires va fi la 23:20. Ajungem a doua zi dimineata la 08:55.
Ziua 2: 17 noiembrie
Vom fi intampinati la aeroportul din Buenos Aires de reprezentantul agentiei partenere si vom merge sa lasam bagajele la hotel. Ne vom caza dupa pranz, insa pana atunci vom merge intr-un tur prin Buenos Aires, orasul supra-numit “Parisul Americii de Sud”. Vom ajunge inclusiv in La Boca, cartierul in care s-a nascut tango-ul, ori la stadionul La Bombonera, ori la celebrul cimitir care adaposteste mormantul Evitei Peron. Sunt locuri pe care eu le-am mai vazut si care sunt sigur ca o sa va placa. Dupa acest tur vom merge la hotel sa ne cazam si apoi program liber (cel mai probabil, somn de voie).
Ziua 3: 18 noiembrie
Vom avea din nou o zi prin Buenos Aires.  Va fi o zi libera, pe care ne-o vom petrece cum vom stabili impreuna. Cel mai probabil vom vizita locurile cele mai importante dpdv turistic  si ne vom intoarce acolo unde ne-a placut cel mai mult in ziua dinainte. Seara avem rezervare la tango-show, cu cina inclusa.
Ziua 4: 19 noiembrie
In aceasta zi vom zbura catre cel mai sudic oras al lumii, Ushuaia. Zborul va fi la 08:05 dimineata si vom ajunge in Ushuaia la 11:50. Acum 5 ani, eu am facut acelasi drum, dar cu autocarul, timp de 2 zile si 2 nopti, sunt cam 2500 km. La sosire in Ushuaia vom fi preluati de agentia partenera si transferati la hotel. Apoi vom pleca intr-o croaziera pe canalul Beagle catre Farul de la Capatul Lumii din povestile lui Jules Verne. Vom vedea pinguini si lei de mare, numeroase pasari si alte animale marine.
Ziua 5: 20 noiembrie
Dimineata plecam cu „Trenul de la Capatul Lumii” (pe acesta l-am ratat acum 5 ani) prin parcul national Tara de Foc, vom opri la cascade, lacuri si granita cu Chile. Oprim apoi si la cel mai sudic Oficiu Postal din Lume, dupa care vom avea zbor spre orasul El Calafate la 16:10 si ajungem in El Calafate la 17:35.
Ziua 6: 21 noiembrie
Imi amintesc ca orasul El Calafate nu este spectaculos, insa au acolo un fruct despre care se spune ca daca il mananci, atunci cu siguranta te vei intoarce. Eu nu am crezut in asta, dar deja m-am intors de 3 ori pana acum in El Calafate, iar in noiembrie va fi a patra oara (e o poveste lunga, le-o voi spune celor care vor merge cu mine). Desi orasul nu este spectaculos, el este totusi poarta de intrare catre unul dintre cele mai spectaculoase locuri si peisaje pe care le-am vazut vreodata in viata, ghetarul Perito Moreno. Ziua 6 este dedicata acestui ghetar, despre care se spune ca este singurul din lume care continua sa creasca. Va fi extraordinar, credeti-ma!
Ziua 7: 22 noiembrie
Vom fi transferati la autogara si vom merge cu autobuzul din El Calafate, Argentina, catre orasul Puerto Natales din Chile.  Daca imi amintesc bine, drumul dureaza vreo 5 ore.
Ziua 8: 23 noiembrie
Ziua aceasta se datoreaza domnului Sorin Stoica, proprietarul agentiei de turism Eturia, dansul a insistat foarte mult sa mergem aici si mi-a promis ca nu vom regreta nicio secunda. Mi-a propus sa facem o zi intreaga de vizite in parcul national Torres del Paine, despre care mi-a spus ca este in top 3 cele mai frumoase locuri pe care le-a vazut vreodata (in conditiile in care a vizitat deja peste 100 de tari). Acum 5 ani cand am fost pe acelasi traseu nu am avut sansa sa vizitez Torres del Paine pentru ca am prins o greva, iar drumurile erau blocate si, prin urmare, autobuzul a facut cale-intoarsa atunci. Acum vom reveni impreuna si vom vedea impreuna lacuri, cascade, ghetari, piscuri inalte si salbaticie pura.
Ziua 9: 24 noiembrie
Ne intoarcem din Puerto Natales cu autobuzul spre El Calafate, iar la ora 17:15 avem zbor intern de la El Calafate catre Buenos Aires. Suntem preluati la aeroport si transferati la hotel.
Ziua 10: 25 noiembrie
Avem o zi libera in Buenos Aires si facem ce vrem. Putem merge la lectii de tango sau prin cartierul San Telmo, unde gasim frecvent targuri de antichitati. Ceea ce v-as propune eu este sa luam un ferry si sa trecem intr-o alta tara, Uruguay. Facem o ora cu ferry sau 15 minute cu avionul, iar eu data trecuta am fost intr-o excursie de o zi in capitala Montevideo, dar si intr-un oras frumos, monument UNESCO, Colonia del Sacramento. Vom decide impreuna cine merge si cine prefera alt program.
Ziua 11: 26 noiembrie
La ora 10:10 zbuam spre orasul care adaposteste unele dintre cele mai frumoase cascade din lume, cele de la Iguazu. Vom avea sansa sa exploram cascadele, mai late decat cele de la Niagara, pe partea argentiniana.
Ziua 12: 27 noiembrie
Vom trece in Brazilia si vom explora cascadele pe partea braziliana, despre care se spune ca este cea mai spectaculoasa. La 12:53 avem avion spre Rio de Janeiro, apoi transfer la hotel.
Ziua 13: 28 noiembrie
Vom avea un tur prin Rio de Janeiro, cu vizita la statuia lui Iisus de pe muntele Corcovado, iar dupa pranz o vizita prin centrul istoric plus o plimbare cu telecabina pana pe muntele Sugar Loaf, de unde sunt celebrele imagini din Rio de Janeiro.
Ziua 14: 29 noiembrie
Zi libera in Rio de Janeiro.
Ziua 15: 30 noiembrie
Zi libera in Rio de Janeiro. Seara avem transfer la aeroport si imbarcare pe cursa Air France spre Paris la ora 17:55. Ajungem la Paris a doua zi la ora locala 8:00 dimineata.
Ziua 16: 1 decembrie
Ajungem la 8:00 dimineata la Paris si avem zbor spre Bucuresti la 10:25, ajungem la Bucuresti la ora 14:15.
Mai multe detalii despre acest circuit, modalităţi de înscriere şi toate detaliile necesare - razvanpascu.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu