miercuri, 26 august 2015

Top 25 destinaţii favorite din Europa în 2015

Chiar dacă mai este destul de mult până la finalul anului, Tripadvisor a făcut deja un top 25 al destinaţiilor favorite din Europa în 2015. Vă invit şi pe voi să comentaţi aici care au fost sau care sunt destinaţiile voastre favorite în acest an şi iată topul realizat de Tripadvisor:
1. Istanbul
2. Praga
3. Londra
4. Roma
5. Paris
6. Zermatt
7. Barcelona
8. Goreme - Cappadocia
9. St. Petersburg
10. Atena
11. Budapesta
12. Lisabona
13. Florenţa
14. Veneţia
15. Rimini
16. Amsterdam
17. Sorrento
18. Funchal
19. La Oliva (Spania)
20. Reykjavik
21. Cracovia
22. Viena
23. Killarney (Irlanda)
24. Edinburgh
25. Berlin
Am constatat că am avut bucuria de a ajunge în 9 din cele 25 de destinaţii, dar şi că lipsesc câteva destinaţii care nu ar trebui să lipsească şi voi da un singur exemplu - Bruges.
Acum, aştept comentarii cu destinaţiile voastre favorite!

4 comentarii:

  1. Viena ramane destinatia mea favorita. Andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare de mirare ca lipsesc destinatii foarte apreciate de turisti in general - Stockholm, Oslo, Bergen, Copenhaga, Riga... Nu stiu cum s-a facut topul respectiv, dar ca orice top are limitele sale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate, pacat la lipseste din acest top un oras frumos cum este Bruges.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ceea ce am reusit eu sa vad tot Londra ramane in top.

    RăspundețiȘtergere