sâmbătă, 19 septembrie 2015

Pelerinaj la Mănăstirea Prislop (I)

Recent, Agenţia de Turism Teron Intertur Câmpina a organizat o excursie de două zile - pelerinaj la Mănăstirea Prislop, la mormântul Părintelui Arsenie Boca.
De-a lungul mai multor episoade vom însoţi acest pelerinaj, al cărui rezumat ar fi următorul: "Am văzut locuri incredibile de aici de la noi de acasă, am stat în locul de pus dorințe și ne-am dorit, am plâns de atâta încărcătură emoțională prin fața câte unui Mormânt Sfânt sau a unui altar. Am urcat în vârf de munte și am răzbit prin ploaie și vânt la un schit cu o icoană care a plâns. Am privit fascinați o pictură a unui Sfânt care ne urmărea cu privirea. Ne-am făcut prieteni, am băut afinată și am mâncat papanași. Cu dulceață de afine adevărată".
Şi pentru că acest pelerinaj s-a bucurat de succes, pe 15-16 octombrie, Agenţia de Turism Teron Intertur organizează un nou pelerinaj la Mănăstirea Prislop.
Deocamdată, vă prezint pe scurt traseul, pentru ca în episoadele din zilele următoare să vă prezint fiecare obiectiv de pe traseu în parte.
Agenţia pune la dispoziţia turiştilor un autocar clasificat pentru turism, 
plecarea fiind din Câmpina iar prima oprire la Şinca Veche, la Templul Dorinţelor.
Apoi, urmează Mănăstirea Prislop şi Mormântul Părintelui Arsenie Boca, 
prima zi a pelerinajului încheindu-se ca vizitarea schitului Straja 
şi cazarea la cabana Edelweiss.
În ziua următoare, în drum spre casă, se vizitează Mănăstirea Lainici din defileul Jiului, Mănăstirea Hurezi, din Horezu, 
şi Mănăstirea Bistriţa, din satul Bistriţa, comuna Costeşti, judeţul Vâlcea.
Rezervări - intertur.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu