luni, 12 octombrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Ziua a 2-a, Veneţia - Bologna (partea I)

Ziua a doua a sejurului nostru din această toamnă în Italia am început-o la Veneţia, pentru ca în jurul prânzului, cu trenul, să plecăm la Bologna. Deocamdată, prima parte a zilei...
Înainte de orice altceva, am fotografiat hotelul în care am stat - hotel Canada.
Apoi, pe străduţe pustii
am ajuns în Piazza San Marco, admirând mai întâi Basilica San Marco, în toată splendoarea ei
Piazza San Marco pustie... o imagine cum destul de rar vezi
Campanilla
Pasajul spre coloanele San Marco şi San Teodoro
Răsăritul soarelui
Gondolele aşteptau cuminţi la locurile lor, în legănarea valurilor
Am putut face o fotografie liniştiţi la Puntea Suspinelor
Primele raze ale soarelui se întindeau deasupra canalului spre Basilica Santa Maria della Salute
Faţada Palatului Dogilor, în lumina răsăritului
Cel mai frumos moment al dimineţii de la Veneţia: pe nesimţite, a apărut o navă de croazieră - MSC Poesia, absolut superbă, care a parcurs canalul din faţa Pieţei San Marco, dispărând apoi spre port
Podul Rialto
În drum spre gară, am trecut pe lângă Piaţa de Peşte
apoi pe lângă vitrine, apetisant amenajate,
am traversat canale mai puţin ştiute
şi am ajuns din nou la Canal Grande, în apropierea gării.
Canal Grande, în faţa Gării St. Lucia
Canal Grande, văzut de pe Ponte degli Scalzi
Ponte della Costituzione, cel mai nou dintre podurile din Veneţia
Apoi, ne-am îmbarcat în trenul de Roma, cu destinaţia Bologna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu