sâmbătă, 31 octombrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Ziua a 4-a, Florenţa (partea a III-a)

Punctul culminant al serii a fost Piazzale Michelangelo. Priveliştea asupra capitalei Toscanei şi a împrejurimilor este fabuloasă, iar dacă ai ocazia să petreci o noapte la Florenţa, atunci seara trebuie neapărat să ajungi până aici.
Ponte Vecchio văzut din Piazzale Michelangelo
Domul
Basilica Santa Croce, unde aveam să ajungem în ultima noastră zi la Florenţa
Piaţa este înconjurată de stâlpi zvelţi, care parcă se potrivesc perfect cu locul şi... peisajul
Culorile splendide ale apusului
Am coborât repede pe malul râului Arno pentru a mai prinde câteva dintre culorile apusului şi din zona Ponte Vecchio
Galeria Uffizi văzută de pe malul celălalt al râului Arno
Pe Ponte Vecchio, cu o poveste incredibilă, sunt numai magazine de bijuterii
Odată trecuţi de Ponte Vecchio, spre centrul istoric, au apărut magazinel de unde puteai cumpăra îngheţată
ori pizza.
Palazzo Vecchio
Unul dintre simbolurile Florenţei - mistreţul de la Fontana del Porcellino, cu care toată lumea se înghesuia să-şi facă poză
Apoi am trecut pe lângă o altă "ciocolaterie" din lanţul Venchi.
Piazza della Repubblica
Ne-am mai aruncat ochii printr-o vitrină
şi pe nesimţite am ajuns în apoi la Dom.
Din apropiere am luat autobuzul care ne-a lăsat la hotel. În ziua următoare aveam să descoperim cu adevărat Toscana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu