sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Ziua a 6-a, Florenţa (partea a II-a)

Am revenit în zona centrală a Florenţei şi am mers să vedem un alt obiectiv de top al capitalei toscane - Palazzo Pitti.
Din păcate, era destul de târziu şi nu am mai avut timp să vedem grădinile sale, cele pe care ne-am fi dorit să le vizităm. Data viitoare!
Am revenit pe malul râului Arno şi am trecut pe lângă Ponte Vecchio, am admirat Galeriile Uffizi
şi lumina splendidă a momentului în care soarele se pregăteşte de apus
Nu puteam rata un nou popas la Gelateria Vivaldi, pentru desfătarea papilelor gustative
Şi am ajuns în Piazzale Michelangelo chiar când soarele se pregătea să apună
Am admirat din nou splendida panoramă asupra frumoului oraş toscan
Şi după lăsarea întunericului, Florenţa este la fel de frumoasă
Am coborât în oraş şi ne-am bucurat de fiecare pas, fiind ultima seară la Florenţa
Ponte Vecchio
Galeria Uffizi
Palazzo Vecchio
Loggia dei Lanzi, din Piazza della Singoria
Piazza della Signoria
O ciocolaterie
Domul
Via dei Calzaiuoli, una dintre cele mai frumoase străzi din Florenţa
Basilica di Santa Maria Novella, o biserică mare,frumoasă, veche, situată vis-a-vis de gară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu