duminică, 29 noiembrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Ziua a 8-a, Pisa (partea a II-a)

Ne-am continuat hoinăreala prin Pisa şi printre o picătură de ploaie (de fapt, mai multe) şi câte o rază de soare (mult prea puţin...) am străbătut străduţe cochete şi locuri frumoase din acest oraş.
În Piazza Vittorio Emanuele II, aproape de gară şi hotel, era o piaţă a producătorilor, cu preparate care mai de care, unele arătând de-a dreptul excepţional.
Iar după ce ne-am mai învârtit prin această zonă, pentru că mai era timp destul până la avion şi oraşul este destul de mic, ne-am gândit să mai mergem o dată la Turnul din Pisa.
Chiar în zona turnului, a început un adevărat potop, astfel că în ciuda umbrelii şi a încercării noastre de a ne refugia prin diverse locuri, ne-a făcut... ciuciulete!
Aşa că atunci când ploaia s-a mai domolit, ne-am dus direct la hotel, unde ne lăsasem bagajele, ne-am schimbat, am mai făcut o poza cu turnul (în miniatură) şi am plecat spre aeroport.
Aeroportul din Pisa - o surpriză plăcută. Foarte cochet, chiar ne.a plăcut foarte mult, astfel că profitând de faptul că nu mai ploua, iar pe dealurile din jur se strânseseră norii, printre avioane care decolau am făcut o mulţime de fotografii.
Nu este un trucaj, ci este o fotografie realizată printr-o pereche de ochelari de soare
Şi gata! Am decolat şi vacanţa s-a încheiat! De fapt, se cam încheiase de când ne-am aşezat la coada pentru check-in. Ne plimbam prin aeroport şi aşteptam să se afişeze ghişeul la care se face această operaţiune pentru cursa Wizz Air de Bucureşti. La un singur ghişeu unde nu era nimic afişat era coadă! E clar, acolo e cursa pentru România. Şi, da, aşa a fost! Care o fi raţionamentul să stai zeci de minute în picioare la o coadă, când oricum nu ajungi înaintea nimănui altcuiva şi oricum ai locul tău, nu am să reuşesc să înţeleg niciodata! Dar nici nu ştiu dacă îmi propun să înţeleg aşa ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu