sâmbătă, 26 decembrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Pisa, Hotelul La Pace

Înainte de a ajunge să prezint hotelul de la Pisa, am stat câteva zile la Florenţa, la hotelul Astor, de pe Via Maragliano, aproape de un mall pe drumul spre aeroport. A fost cea mai proastă alegere posibilă - mult prea departe de zona centrală, camere foarte mari, dar un mobilier vechi, ţânţari cu carul, ceea ce ne-a determinat să cumpărăm rapid un spray pentru ţânţari pe care l-am lăsat ostentativ la recepţie la plecare, iar micul dejun a fost extrem de sărăcăcios, fără ca noi să fim prea pretenţioşi în această privinţă. În fine, noroc că am stat foarte puţin efectiv în cameră şi că a asta a fost singura noastră neplăcere în tot sejurul, motiv pentru care nu am făcut nici o poză la acest hotel şi nici nu l-am prezentat separat.
Acum, hotelul La Pace din Pisa, situat la câţiva paşi de gară, locul prin care am venit, de unde am plecat şi ne-am întors la şi de la Livorno, dar şi locul din care am luat autobuzul spre aeroport pentru întoarcerea acasă.
Camera era standard, fără prea multe lucruri de evidenţiat, dar cu tot confortul.
În plus, micul dejun a fost de departe cel mai bun din întreaga perioadă - foarte variat, prezentat într-un cadrul deosebit, acesta servindu-se într-un spaţiu la mezaninul hotelului, care seara era bar, cu pian şi muzică live. În plus, din holul hotelului nu lipsea simbolul oraşului - celebrul turn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu