luni, 21 decembrie 2015

Jurnal de călătorie, Italia 2015 - Veneţia, Hotelul Canada

După ce am prezentat programul pe zile şi zborurile din sejurul italian din toamna acestui an, continui cu hotelurile în care am stat. Primul popas, la Veneţia - Hotelul Canada, 2 stele.
Ceea ce a contat foarte mult în alegerea acestui hotel a fost amplasarea - la doi paşi de Podul Rialto, pe drumul spre Piazza San Marco.
La faţa locului aveam să descoperim un hotel de familie, destul de cochet, cu camere măricele pentru standardele italiene (mai ales pentru Veneţia). Nu avea televizor, dar am stat în cameră doar cât am lăsat bagajele, cât ne-am spălat şi odihnit, aşa că televizorul oricum era ultima noastră preocupare. Baia ok, iar camera noastră a avut vedere spre spatele clădirii, exact deasupra unui canal, în cel mai autentic stil veneţian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu