sâmbătă, 26 decembrie 2015

Unde mergem în vacanţă în 2016?

Anul 2015 este pe sfârşite, iar călătorul căruia îi stă bine cu drumul îşi face deja planuri de călătorie pentru anul care vine. Şi aşa cum lunar prezint idei de vacanţă pentru luna următoare, de această dată am creionat câteva idei de vacanţă pentru anul 2016.
San Sebastian (Spania) şi Wroclaw (Polonia) - capitale culturale europene în 2016
Sunt două oraşe foarte interesante, pe care le vom străbate (virtual) la pas în anul care vine, pentru că ele vor fi capitale culturale europene în noul an. Dincolo de acest eveniment în sine şi de toate acţiunile create în jurul acestui prilej, ambele au obiective turistice interesante.
Stockholm - Suedia
Mi-am propus să văd Suedia... Măcar capitala Stockholm... O capitală regală, cu multe atracţii turistice şi chiar dacă preţurile sunt piperate, amintirile vor fi de nepreţuit.
Germania
Încă nu am fost în nici un oraş din Germania, iar din multele variante pe care le oferă această ţară vreau să văd Koln şi apoi, fie Dusseldorf, poate şi Dortmund, fie Frankfurt...
Milano
Este oraşul care va găzdui finala Champions League la fotbal pe 28 mai, iar dincolo de acest eveniment sportiv de top, capitala Lombardiei este un oraş care are foarte multe de oferit din punct de vedere turistic.
Basel
Pe 18 mai va avea loc aici finala Europa League. În plus, eu sunt îndrăgostit de Elveţia, în care m-aş muta mâine, aşa că orice oraş ar fi de văzut din această ţară, merită!
Franţa
În această vară, între 10 iunie şi 10 iulie, Franţa găzduieşte Campionatul European de Fotbal, un prilej excelent de a vedea pe-ndelete această splendidă ţară.
Rio de Janeiro
Între 5 şi 21 august, la Rio vor avea loc Jocurile Olimpice, un prilej excelent pentru a zăbovi pe Copacabana sau de a urca pe Corcovado pentru una dintre cele mai frumoase panorame din lume.
Croazieră în fiordurile Norvegiei
Fie că alegi o plecare din Anglia sau de la Amsterdam, o croazieră în fiordurile Norvegiei poate fi o experienţă fabuloasă. În plus, este ceea ce îmi doresc eu cel mai mult în materie de croaziere.
Sankt Petersburg
Fosta capitală a Imperiului Ţarist, Sankt Petersburg este un oraş extrem de elegant, cu un palat şi grădini care rivalizează cu Versailles-ul şi cu multe obiective turistice. Nopţile albe de aici sunt celebre...
Seul
Este oraşul asiatic în care îmi doresc să ajung pentru tot ceea ce înseamnă o metropolă asiatică.
Întrebare
Voi unde v-aţi dori să mergeţi în vacanţă în 2016? Aştept răspunsurile voastre!

2 comentarii:

  1. Florin
    As vrea sa revad Franta! Poate Coasta de Azur şi Provence!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am luat deja bilete in iunie pentru Islanda. Imi doresc demult sa ajung sa vad aceasta tara, iar anul viitor mi se va implini acest vis.
    Iustin

    RăspundețiȘtergere