duminică, 7 februarie 2016

Poveşti de călătorie - Aeroportul Charles de Gaulle, din Paris

Miercuri 14 octombrie 2015 am revăzut aeroportul parizian CHARLES DE GAULLE după mai bine de 12 ani. Fiindcă pe 13 mai 2003 făceam aici o escală de 3 ore, în aşteptarea avionului de New York, care avea să mă ducă, singura oară până acum, în America.
Mergeam la PITTSBURGH, unde aveam să comentez pentru Radio România Actualităţi, împreună cu Adrian Fetecău, meciul de box pentru unificarea centurilor mondiale dintre LEONARD DOROFTEI şi PAUL SPADAFORA, duel ce se va încheia la egalitate, din cauza verdictului strâmb al arbitrilor, deşi MOŞUL nostru i-a tras o mamă de bătaie americanului chiar acasă la acesta!
Graţie ADEVĂRATULUI PRIETEN care este
Mircea Meleaşă, am petrecut cu această ocazie la New York TREI ZILE DE NEUITAT. Pentru a ajunge însă în BIG APPLE, am schimbat avionul la Paris, deplasarea de la un terminal la altul făcând-o atunci, în 2003, cu un autobuz şi durând vreo 10 minute. Acum, după 12 ani, am constatat că lumea evoluează, deplasarea de la terminalul 2E la 2F, pentru avionul de Marseille, făcând-o acum cu trenul şi durând doar un minut. Lucru demn de subliniat, mai ales că IULIANA, gazda mea de la PAU de acum o lună, îmi povestea că odată, tot pe Charles de Gaulle, a pierdut avionul pentru că, n-o sa credeţi, ŞOFERUL A FĂCUT O PAUZĂ DE 5 MINUTE PENTRU A FUMA O ŢIGARĂ!!!
Dan Culicovschi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu