vineri, 4 martie 2016

Poveşti de călătorie - Hotelurile Franţei, Montpellier

Vineri 16 octombrie am ajuns la Montpellier pe la 12.30. Ştiam că hotelul e la 15 minute de mers pe jos de la gară. Am preferat însă a lua, pentru 2 staţii, tramvaiul şi rău am făcut, căci a durat destul până să aflu ce tramvai mă lasa mai aproape de hotel, cum să-mi procur biletul de la automat, plus aşteptarea în staţie.
Una peste alta, am ajuns la recepţie pe la 13.20. O recepţioneră la vreo 25 de ani, DE O FRUMUSEŢE RARĂ, m-a întâmpinat cu un zâmbet larg. După completarea rapidă a formalităţilor (nu ca la hotelul din Marseille), în clipa în care aşteptam să-mi înmâneze cheia, mi-a spus că ZIUA HOTELIERĂ ÎNCEPE LA 15.00! Aşa că, dacă doresc să intru imediat în cameră, VA TREBUI SĂ ACHIT 10 EURO!
Dornic să ies cât mai repede în oraş (în dimineaţa următoare plecam la Toulouse), am rugat-o să-mi permită a lăsa bagajul la recepţie până mă întorc. VĂ COSTĂ 2 EURO, mi-a spus, cu acelaşi surâs fermecător, făcându-mă să mă gândesc că MI-AR FI PLĂCUT SĂ CUNOSC O FATĂ ATÂT DE FRUMOASĂ ÎNTR-UN CU TOTUL ALT CONTEXT. În care, evident, AŞ FI INVITAT-O CU MARE PLĂCERE LA UN SUC!
Pe la 15.30 m-am întors la hotel şi am constatat cu bucurie că aveam o cameră MAI FRUMOASĂ ŞI MAI MARE DECÂT CEA DE LA MARSEILLE. După o oră de odihnă, am ieşit din nou în superbul oraş. Seara, la întoarcerea la hotel, am rugat-o pe noua recepţioneră (şi ea destul de prezentabilă) SĂ FIU TREZIT TELEFONIC ÎN DIMINEAŢA URMĂTOARE, LA ORA 7.00. Ceea ce se va întâmpla, ÎNSĂ CU O ÎNTÂRZIERE DE 25 DE MINUTE. Drept pentru care, AM PRINS ÎN ULTIMUL MOMENT TRENUL DE TOULOUSE!
Dan Culicovschi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu