duminică, 6 martie 2016

Poveşti de călătorie - Hotelurile Franţei, Marsilia

În recenta mea călătorie în Franţa şi Spania am stat la 5 hoteluri - 4 în Franţa şi 1 în Spania, la Bilbao. Despre cel din urmă n-am nici o nemulţumire şi nici vreo remarcă specială. În schimb, fiecare dintre cele franceze are povestea lui.
Primul dintre ele a fost cel din Marseille, aflat la numai 5 minute de mers pe jos de la gara centrală, Saint - Charles.
Un hotel nici prea-prea nici foarte-foarte. Ajuns la recepţie la 7 ore de la decolarea de la Otopeni (şi schimbând avionul la Paris, pe Charles de Gaulle), îmi doream să ajung mai repede în cameră. Din păcate, altminteri simpatica recepţioneră Celine a avut nevoie de APROAPE UN SFERT DE ORĂ pentru a completa formalităţile legate de sosirea mea. Nota bene - eram singurul turist aflat la momentul respectiv la recepţie!!! După care, cu un surâs binevoitor, m-a anunţat că, din cauza lucrărilor din zonă, A DOUA ZI, ÎNTRE 8.30 ŞI 14.30, APA VA FI OPRITĂ!
Dan Culicovschi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu