duminică, 1 mai 2016

Poveşti de călătorie - Porto, pe Estadio Do Bessa

La Porto, pe ESTADIO DO BESSA, am văzut meciul BOAVISTA - PACOS DE FERREIRA 1-2. Ocazie cu care am văzut câteva lucruri mai puţin obişnuite. În primul rând acela că mi s-a vândut biletul fără a mi se cere datele de pe passport, aşa cum s-a întâmplat pe Gerland, Old Trafford, San Siro sau Pepsi Arena din Varşovia. Tabela de marcaj nu funcţiona! La peluza din stânga, partea de jos era ocupată iar cea de sus nu. La cealaltă peluză era invers! La tribuna la care am stat, sectorul superior era închis, în timp ce vizavi, în partea de sus era populată doar masa presei. N-am remarcat ca arbitrul de rezervă să indice numărul minutelor de prelungire! În schimb, imnul Boavistei fiind foarte lung, s-a întârziat începerea meciului cu vreo 3 minute pentru a se termina intonarea lui!!! În fine, atmosfera semăna cu cea din Giuleşti, mai ales că pe o pancartă uriaşă scria CONTRA TUDO, CONTRA TODOS, ESTAMOS VIVOS!!!
Dan Culicovschi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu