sâmbătă, 23 iulie 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Cu trenul de la Koln la Frankfurt, pe Valea Rinului

Sejurul nostru în Germania a avut două componente - Koln şi Frankfurt. Între cele două oraşe aveam varianta de a merge cu trenul, dar trebuie ştiut că sunt două variante şi cu trenul: una mai rapidă, aproximativ o oră, iar alta mai lungă, pe Valea Rinului, ceva mai bine de două ore şi un sfert, dar aceasta din urmă este considerată cea mai frumoasă rută feroviară din Germania. Aşa că am ales a doua variantă şi am fost răspătiţi pe deplin - peisaje pitoreşti cu Valea Rinului, cu localităţi micuţe, cochete, cu mici cetăţi cocoţate pe promontorii aproape inaccesibile.
Am cumpărat biletele online, încă dinaintea plecării în vacanţă, pe site-ul bahn.de (omologul CFR-ului), la un preţ chiar bun - 47 euro pentru două persoane, la tren inter-city, cu locuri rezervate.
Călătoria a fost de vis, cuvintele fiind prea sărace pentru a povesti farmecul peisajelor. Este genul de călătorie care trebuie făcută şi ar fi aproape un sacrilegiu doar s-o povesteşti.
Aşadar, în gara de la Koln
am aşteptat cuminţi sosirea trenului
şi apoi ne-am răsfăţat cu peisaje magnifice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu