duminică, 7 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Koln, ziua a 2-a (partea I-a)

Ne-am început a doua zi la Koln cu o imagine care ne-a plăcut foarte mult - aceea a catedralei văzută prin geamurile imense ale gării
Am intrat să vedem copleşitorul şi în interior. Senzaţia monumentală din exterior este la fel de puternică şi în interior, în ciuda austerităţii specifice catedralelor catolice. Coloanele absolut impresionante, vitralii absolut spectaculoase, ar şi moaştele celor trei magi, expuse la loc de cinste, care fac din această catedral unul dintre cele mai importante locuri de pelerinaj. Poate ar mai trebui spus că Domul din Koln este cea mai mare biserică din Germania, mulţi susţin chiar din Europa de Nord şi una dintre cele mai mari din lume.
Am ieşit din catedrală pe latura dinspre gară, prilej pentru a admira piaţa cu un nume imposibil - Bahnhofsvorplatz
Am traversat din nou podul Hohenzollern peste Rin
Am fotografiat domul de pe ambele părţi ale podului
Şi ne-am îndreptat spre Rheinpark, un parc cochet, frumos, pe malul Rinului
Nici măcar prima parte a zilei nu s-a încheiat aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu