vineri, 12 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Koln, ziua a 2-a (partea a III-a)

După-amiaza, cât ne-am odihnit noi la hotel, a plouat, nu mult, dar cât să mai răcorească atmosfera şi să-mpuţineze lumea de pe străzi. Când ploaia s-a mai oprit, am plecat de la hotel şi nu am mai traversat gara, pentru a ajunge la Dom, ci am mers oarecum paralel cu calea ferată, până la malul Rinului. Totuşi, am salutat din mers gara
Înainte de a ajunge la malul Rinului, am trecut pe lângă Domul Muzical
Am admirat pasajul subteran, care traversa calea ferată şi o bună parte a zonei de promenadă
Fără comentarii!
Am trecut spre zona superbă de promenadă de pe malul Rinului şi am stat mult timp aici, savurând ceea ce Ioan Grigorescu a numit "spectacolul lumii"
Apoi am hoinărit pe străduţele cochete din centrul vechi al oraşului
În Alter Markt
Primăria veche, din mai multe unghiuri şi cu diverse detalii
Pe celebra arteră comercială Hohe
O idee ingenioasă, un cornet de îngheţată răsturnat pe acoperişul unei clădiri
Mai spre seară am colindat printr-un mall

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu