marți, 9 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Koln, ziua a 2-a (partea a II-a)

După ce ne-am plimbat prin frumosul Rheinpark, la capătul acestuia ne-am suit în gondolă pentru a traversa Rinul într-un mod inedit.
Rheinpark văzut din gondolă. Super!
Am coborât şi am ajuns în faţa intrării la Grădina Zoologică şi la Grădina Botanică. Stând la un hot-dog, am cumpănit ce să vedem. Grădina Zoologică - 20 euro/persoană. Grădina Botanică - gratis. Aşa că de la Grădina Zoologică avem doar intrarea...
În schimb, Grădina Botanică ne-a oferit prilejul unor fotografii de colecţie, mai ales că şi vremea era cu adevărat superbă
Într-un iaz am zărit o mulţime de peşti bine hrăniţi!
Bambus
De la intrarea în Grădina Zoologică am ales să ne întoarcem în centru cu un trenuleţ. 4 euro de persoană, dar de banii ăştia ne-a amestecat toate ideile
Aşa că după ce ne-am dat jos din trenuleţ, chiar în faţa domului, am simţit nevoie să ne reaşezăm la o îngheţată
Înainte de a ne întoarce la hotel să ne mai şi odihnim, am mai hoinărit pe străduţe văzând un mall interesant
Apoi, ne-am mai plimbat pe malul Rinului, în drum spre hotel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu