vineri, 5 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Ziua 1 (partea a II-a)

Continui prezentarea primei zile din sejurul în Germania, zi petrecută în frumosul oraş Koln.
De la hotel, am traversat gara, am trecut pe lângă Dom şi am ieşit la malul Rinului
Apoi, am mers de-a lungul malului Rinului pe cea mai frumoasă dintre promenadele sale şi am traversat pe malul celălalt pe podul Deutzer, cu privelişti extrem de frumoase asupra malurile Rinului
Dincolo de pod se vedea superb zona portului şi insula unde se află Muzeul Ciocolatei
Pe malul celălalt al Rinului, ne-a atras atenţia Restuarantul Oassis
şi frumoasa privelişte peste Rin asupra zonei Domului
Am urcat în Triangle, un turn cu o terasă de observaţie
Exemplu de infrastructură germană
Terasa de observaţie de pe Triangle este înconjurată de geamuri, iar pe acestea sub efectiv desenate din loc în loc obiectivele cele mai importante pentru a fi mai uşor identificate de turişti
Triangle văzut de jos
Apoi ne-am îndreptat spre podul Hohenzollern
Una dintre imaginile clasice ale Koln-ului
Podul Hohenzollern peste Rin şi miile de lacăte
Frumoasa promenadă Rinbulevard
Hotelul Hyatt şi în spatele său turnul Triangle
Ne-am oprit lângă Dom pentru a savura o îngheţată
Şi am mai hoinărit pe străzile din zona centrală, ajungând pe artera comercială Hohe
Am ajuns şi la faimoasa clădire de le numărul 4711, acolo unde s-a inventat Eau du Cologne (apa de colonie)
Înainte de a ne îndrepta spre hotel, am mai zăbovit în zona Domului, a cărei faţadă era scăldată de razele soarelui la asfinţit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu