marți, 16 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 3-a (partea a II-a)

Şi am ajuns la Frankfurt. Cel mai "american" oraş din Germania, dacă nu chiar din Europa şi nu doar pentru zgârie-nori...
Din gară am ajuns imediat la hotelul "Savoy" şi după ce ne-am lăsat bagajele am plecat să luăm pulsul oraşului de pe Main. Şi am ales să mergem chiar pe malurile râului...
Am admirat imagini superbe de pe ambele malurile ale râului, fie cu zgârie-nori impresionanţi, fie cu construcţii ceva mai vechi, dar pline de farmec, şi foarte multă verdeaţă
În dreptul podului Eiserner, ne-am îndreptat spre Piaţa Romer, nu înainte de a ne opri la o îngheţată delicioasă
Piaţa Romer
La doi paşi de piaţă se află Domul
După Domul din Koln este greu să mai fi copleşit de un alt lăcaş de cult, dar austeritatea şi frumuseţea sa simplă sunt copleşitoare
De aici ne-am îndreptat spre artera comercială Zeil, ajungând până la mall-ul MyZeil
Apoi ne-am îndreptat spre Piaţa Goethe, având în permanenţă în faţa o parte dintre zgârie-norii din zona de afaceri
Foarte aproape este şi clădirea veche a Operei
Soarele se îndrepta deja spre apus, astfel că lumina aruncată asupra clădirilor devenea din ce în ce mai roşiatică, îmbrăcând într-o tentă aurie totul
Am ajuns şi la zgârie-nori
Şi dacă tot am ajuns, ne-am zis de ce să lăsăm pentru altă zi urcarea, aşa că am urcat pe Main Tower
Cum se vede Frankfurt-ul de pe Main Tower, dar şi ce am mai văzut în prima seară la Frankurt, în episoadele următoare ale jurnalului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu