sâmbătă, 20 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 3-a (partea a III-a)

Şi am urcat pe Main Tower. Priveliştea este absolut fantastică, lumina soarelui şi spectacolul norilor schimbându-se de la un moment la altul.
Cred că imaginile sunt prea frumoase pentru a mai adăuga ceva, dar voi puncta doar câteva aspecte.
Artera comercială pietonală Zeil
Stadionul Commerzbank Arena
Aeroportul
Fosta biserică St. Paul
Domul
Piaţa Romer
Opera veche
Ne.am îndurat greu să coborâm, în lift indicându-se atât înăţimea la care ne afla, precum şi viteza de deplasare
Main Tower văzut de jos (este cel rotund, din stânga)
Ne-am îndreptat spre centrul istoric, bucurându-ne de tot ceea ce vedeam, lucruri şi locuri asupra cărora voi reveni
 La intrarea în Piaţa Romer
Apoi ne-am îndreptat spre malurile Mainului
Am ajuns la hotel şi ne-am bucurat de priveliştea pe care o aveam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu