duminică, 21 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 4-a (partea I)

Ne-am început ziua îndreptându-ne de la hotel spre Main. Am traversat pe podul Holbeinsteg, de unde se vedea splendid exact zona din care veneam, dar şi un vas de croazieră, ancorat aproape de centru.
Am admirat peisajul în lumina unei dimineţi splendide
Şi am ajuns în cartierul Sachsenhausen, un loc splendid, cu străduţe cochete, un loc înţesat de terase. Era prea dimineaţă, însă, astfel că la momentul vizitei noastre era pustiu... Ne-am propus să mai revenim, dar... data viitoare
Încărcaţi de frumuseţea locurilor pe care le-am văzut, am traversat din nou Main-ul, pe Alte Brucke
Apoi, ne-am oprit la o terasă şi la un suc am stabilit următoarea destinaţie. Am stabilit Grădina Botanică. Era în celălalt capăt al zonei centrale, dar am luat-o uşor la pas... După ce am trecut de Piaţa Romer, ne-a atras atenţia imaginea de mai jos. Este puţin probabil să ghiciţi - era un coş de gunoi!
Pe drum ne-am bucurat de lucruri simple, dar frumoase, care nu sunt trecute în nici un ghid turistic, dar care ne oferă confortul vacanţei. Nu vă imaginaţi că sunt lucruri prea spectaculoase, sunt doar normale...
În apropiere de Opera veche, un părculeţ, o fântână...
Arhitectură modernă
În fine, am ajuns la Palmengarten
Nu am intrat aici, preferând tihna Grădinii Botanice. Şi nu am regretat deloc, bucurându-ne de fiecare floare, fiecare plantă...
Ieşind din Grădina Botanică am decis să mergem la hotel să ne odihnim. Aşa că am străbătut străduţe cochete
Înainte de a ajunge la hotelul Savoy, am traversat piaţa din faţa gării, prilej să admirăm mai bine frumoasa clădire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu