luni, 29 august 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 4-a (partea a II-a)

După o binemeritată odihnă, am plecat de la hotel, dar pentru prima dată în sejurul la Frankfurt nu ne-am mai îndreptat spre malurile Mainului, ci spre zona centrală.
În Piaţa Willy Brand, în faţa unuia dintre simbolurile Europei
Ne propusesem să facem în această după-amiază, spre seară, o croazieră. Aşa că am nimerit la momentul oportun în staţia din apropierea podului Eiserner Steg, Vaporul pleca în câteva minute. Ne-am luat bilete pentru varianta de două ore şi foarte bine am făcut. Astfel, timp de două ore am putut admira frumosul oraş de pe râul Main.
Imediat după ce ne-am urcat, ne-am aşezat undeva pe puntea principală, chiar în faţa cabinei de comandă. Ne-am luat câte un suc şi am savurat priveliştea timp de două ore...
Am coborât încântaţi de tot ceea ce am văzut. Apoi am hoinărit, prin Piaţa Romer, pe Zeil, am intrat în mall-ul My Zeil, prin zona zgârie-norilor, bucurându-ne de tot ceea ce vedeam.
De la fereastra camerei noastre de hotel, după lăsarea serii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu