sâmbătă, 3 septembrie 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 5-a (partea I)

După micul-dejun am plecat de la hotelul nostru, Savoy
Am trecut prin zona eleganţilor zgârie-nori
Şi am ajuns la frumoasa clădire a Operei vechi
Apoi, pe strada Kalbacher, ne-am oprit la Cafetiero, unde am mâncat... bunătăţi!
Ne-am abătut pe o străduţă unde era un târg al unor producători locali, cu diverse produse (era zi de vineri)
Hoinărind am ajuns la o biserică superbă - Jugend Kultur Kirche Sankt Peter
Apoi am trecut la lucruri ceva mai pământene, plimbându-ne prin mall-ul MyZeil
În MyZeil am găsit un loc unde erau prezentate imagini fabuloase ale oraşului
O imagine senzaţională - Frankfurt e lumea întreagă!
Din MyZeil am trecut în mall-ul următor, Galeria Kaufhof. La ultimul etaj este un restaurant cu terasă, unde am şi mâncat şi de unde imaginile asupra oraşului sunt fenomenale.
 Am şi mâncat câteva ceva...
Când am coborât, am fotografiat clădirea respectivă, la ultimul etaj fiind restaurantul panoramic despre care am vorbit.
Am mers spre Piaţa Romer şi ne-am oprit la terasă să mâncăm o îngheţată.
Am salutat un ursuleţ de la un magazin foarte drăguţ
Pe malurile Main-ului ne-am îndreptat spre hotel, să ne odihnim, seara programându-ne ceva deosebit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu