duminică, 4 septembrie 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 5-a (partea a II-a)

După o binemeritată odihnă la hotel, am plecat înapoi spre centrul oraşului cu două ţinte clare: să mâncăm un ştrudel cu mere în Piaţa Romer şi să urcăm la apusul soarelui pe Main Tower.
Am trecut mai întâi pe lângă Stadt Frankfurt Standesamt
Apoi am mâncat un delicios ştrudel cu mere şi îngheţată de vanilie în Piaţa Romer, la Schwarzer Stern
Nu, nu este poleită cu aur această clădire din Piaţa Romer, ci doar bate soarele de asfinţit în ea
Am mai hoinărit şi ne-am îndreptat încet spre Main Tower. Mai întâi am făcut un popas în Piaţa Goethe
Şi am ajuns pe Main Tower, unde mai bine de o oră şi jumătate, alături de alte câteva zeci de turişti de pe toate meridianele Globului am admirat momentul asfinţitului şi am aşteptta apoi aprinderea luminilor prin oraş. Imaginile cred că nu mai au nevoie de nici un comentariu.
Am coborât, am traversat Piaţa Willy Brandt, unde se află celebrul simbol al monedei europene
Am traversat Main-ul pe Untermainbrucke şi am admirat silueta zgârie-norilor luminaţi şi care se reflectau în apele râului
Am traversat din nou Main-ul pe podul Holbeinsteg
Şi am ajuns la hotel.
Era ultima seară la Frankfurt. În ziua următoare ne întoarcem acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu