marți, 6 septembrie 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 6-a, ultima (partea I)

Am ajuns aproape de finalul sejurului nostru în Germania. Era ultima zi... Dimineaţa am zăbovit mai mult în cameră, până ne-am făcut bagajul, timp în care am mai admirat priveliştea de la fereastra hotelului şi tramvaiele frumos colorate...
Apoi am hoinărit pe străzile din Frankfurt, fără o ţintă anume, bucurându-ne doar (încă o dată) de tot ceea ce vedeam în jurul nostru.
Nu au lipsit din programul ulimei zile (şi din întreg sejurul) bunătăţile!
Am urcat din nou la restaurantul de la ultimul etaj al Galeriei Kaufhof, de unde am putut vedea şi mai bine o paradă gay!
După un dejun copios, ne-am îndreptat spre malul Main-ului, unde ne-am făcut siesta.
Am admirat porumbeii şi pescăruşii
Apoi, după-amiază. ne-am îndreptat spre hotel, ne-am luat bagajele şi am mers la gară, de unde cu trenul am ajuns la aeroport pentru ultima parte a sejurului nostru german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu