joi, 8 septembrie 2016

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, ziua a 6-a, ultima (partea a II-a)

Se termina sejurul nostru în Germania... Ne-am luat bagajele de la hotel şi am mers la gară.
Ne-am suit în tren
Şi am ajuns la aeroport, unde au decurs incredibil de repede formalităţile, astfel că am avut mult timp la dispoziţie pentru a ne plimba prin aeroport.
A fost o plăcere să citim tabela cu plecări, cu multe destinaţii exotice
La poarta de îmbarcare alăturată celei de la care urma să plecăm noi, trona un Airbus imens, model A380-800 (pentru cunoscători)
Între timp, a sosit şi avionul nostru, un Airbus A319
Fără nici o întârziere am plecat de la poarta de îmbarcare, admirând alte aeronave, dar şi apusul soarelui
După ce am stat puţin la coadă la capătul pistei de decolare, ne-am ridicat de la sol
Am trecut dincolo de nori
Şi ne-am bucurat de ultimele raze ale soarelui din acea zi, care colorau iscusit aripa avionului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu