miercuri, 18 ianuarie 2017

Jurnal de călătorie, Germania 2016 - Frankfurt, oraşul văzut din Main Tower (I)

Am urcat de două ori pe Main Tower, locul de unde se vede cel mai frumos întregul oraş Frankfurt, până hăt departe... Prima dată am urcat în timpul zilei.
Apoi, pentru ultima seară la Frankfurt ne-am propus să urcăm pe Main Tower la ora amurgului şi să asistăm la aprinderea luminilor oraşului. Absolut spectaculoase imaginile... De fiecare dată am avut doar câteva persoane în faţa noastră 😝, astfel că am urcat foarte repede. Am realizat peste 150 de fotografii 😲. Poate unele se repetă, dar sunt momente diferite ale zilei, lumina ni s-a părut că era diferită... Oricum, am decis să le prezint aproape pe toate şi le-am împărţit în 5 părţi, precizând doar la unele acolo unde cred că se impune câte o subliniere a vreunui obiectiv sau loc.
Zeil, aleea acea şerpuită, cu mulţi copaci, inima shoppingului din Frankfurt
Unde se termină liniile de cale ferată, clădirea acea cu acoperiş ondulat este gara (o vei mai vedea şi în alte imagini)
Commerzbank Arena este stadionul echipei Eintracht Frankfurt. A găzduit partide şi de la Cupa Mondială de fotbal din 2006 şi a fost model pentru Arena Naţională, din Bucureşti
Turnul de televiziune, aflat undeva dincolo de Grădina Botanică
Spectacolul norilor, cu lumini şi nuanţe unice, irepetabile, unul dintre cele mai frumoase spectacole oferite de natură
Un avion în drum spre aeroportul din Frankfurt
Aeroportul din Frankfurt, unul dintre cele mai mari din lume
Din nou stadionul...
Un alt avion...
Fosta biserică St. Paul
Catedrala
Două dintre multele poduri care leagă cele două maluri ale Main-ului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu