sâmbătă, 10 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Lyon, ziua a 2-a (partea a II-a)

Prima parte a celei de-a doua zile la Lyon s-a oprit la intrarea în Parcul Tete d'Or. Prima oprire în parc - la lac.
Era duminică, iar parcul era plin de oameni veniţi cu copii, cu căţei, dar şi pregătiţi de picnic. Zeci de gâşte şi tot felul de alte păsări se plimbau nestingherite, fără ca nimeni să le deranjeze.
Am găsit şi admirat un splendid colţ al trandafirilor, foarte frumos amenajat
Apoi, am ajuns la marginea Gărdinii Zoologice din Parcul Tete d'Or, dar ne-am oprit doar la girafa cu puiul ei şi la păsări
După o excelentă plimbare prin acest frumos parc ne-am îndreptat spre hotel. Apoi, seara am ieşit în zona centrală. Malul Saone-ului, în lumina dinaintea amurgului
La capătul Podului Bonaparte, o splendidă vedere spre Fourviere. Clădirea din dreapta, cu turn este Biblioteca Palatului Espiscopal
Basilica Notre Dame de Fourviere
Coloanele Curţii de Apel se oglindeau în mica fântână din faţa clădirii
Din nou pe malul Soune-ului
Piaţa Iacobinilor
În Place de la Republique
Basilica Fourviere, văzută din Place Antonin Poncet
Pe malul Ronului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu