marți, 13 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Lyon-Paris, ziua a 4-a (partea I)

Părăseam Lyon-ul. Am plecat de la hotel, oprindu-ne la cea mai apropiată staţie de tramvai. Apropo, frumoase tramvaiele din Lyon!
Din staţie, o ultimă privire spre Fourviere, chiar dacă era "interzis"!
La Gara Part-Dieu
Am traversat gara pentru a lua tramvaiul Rhon-Express, care asigura legătura cu aeroportul.
Am trecut extrem de rapid de formalităţi, fiind vorba şi de un zbor intern, şi am ajuns la poarta de îmbarcare, unde angajaţii Air France scoseseră inclusiv un roll-up cu acest zbor.
Pe pasarela spre avion
La... înălţime
Pe "Charles de Gaulle", ne-am luat rămas de la frumosul Boeing 787-9 Dreamliner
Ne-am aşteptat cuminţi bagajul, după care ne-am îmbarcat într-un autobuz,
care ne-a lăsat direct la Place Charles de Gaulle, în mijlocul căreia se află Arcul de Triumf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu