duminică, 11 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Lyon, ziua a 3-a (partea a II-a)

Urma ultima seară la Lyon, un oraş frumos, care aproape ne-a uimit cu aerul său mai apropiat de Geneva decât de Paris. Ne-am început seara în Place de la Republique
Apoi am mers spre Place des Terreaux, admirând mai întâi Palatul Bursei
şi apoi clădirea Primăriei
Ne-am întors pe cheiul râului Soune
O constantă în Lyon - clădiri vopsite într-un anume fel, spunând o poveste... În cazul de faţă, imitând rafturi cu cărţi
Ajungând în dreptul principalelor obiective turistice, ne-am delectat cu imagini deja clasice pentru Lyon
La un moment dat a trecut şi un vas de croazieră, foarte asemănător cu cele pe care le văzusem cu un an în urmă, pe Rin, între Koln şi Frankfurt




Teatrul Celestins, o clădire splendidă
Piaţa Iacobinilor



Pe malul Ronului
Apoi, am ajuns la hotelul nostru - Campanile Berges du Rhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu