vineri, 9 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Lyon, ziua a 2-a (partea I)

Ne-am început ziua devreme, atunci când lebedele şi raţele de pe Ron încă îşi făceau toaleta de dimineaţă.
Am mers pe malul Ronului până la Passerelle du College, pe care noi am considerat-o o copie la scară mai mică a celebrului Pod cu Lanţuri din Budapesta. Doar leii din capete îi lipseau.
Şi am ajuns în Place de la Comedie, mărginită de spatele sediului Primăriei
şi de faţada Operei
La doi paşi, faţada principală a Primăriei, din Place Des Terreaux. Din păcate, celebra Fântână Bartholdi era în renovare, aşa că...
Ne-am continuat drumul spre cartierul Croix Rousse. Bineînţeles, cu nişte scări, o adevărată emblemă a acestui cartier
Am făcut un popas la Amphiteatre des Trois Gaules
Din nou scări...
Iar după ce am traversat Jardin de la Grande Cote am avut o primă răsplată a numeroaselor trepte urcate
Un alt popas în Place de la Croix-Rousse
Apoi, pe alte scări am coborât spre malul Ronului, îndreptându-ne spre Parcul Tete d'Or
Intrarea în parc - Porte des Enfants du Rhone
Frumuseţile Parcului Tete d'Or şi seara celei de-a doua zile, în partea secundă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu