sâmbătă, 17 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Paris, ziua a 5-a (partea I)

Prima zi plină la Paris a fost una cu adevărat plină, dovadă fiind şi faptul că a fost greu să aleg din muiltitudinea fotografiilor realizate, pe care le-am împărţit în trei părţi. Ne-am început ziua în Parc Monceau, un parc pe care l-am descoperit acum 5 ani.
Din Parc Monceau am plecat cu autobuzul spre Montmartre, bucurându-ne din mers de ceea ce vedeam - Moulin Rouge
Am coborât chiar la poalele colinei unde se află Sacre Coeur
Ne-am oprit la o terasă, Le Ronsard, la care am stat de fiecare dată, de unde se vede... ceea ce se vede în dreapta imaginii următoare
O constantă a Parisului, la aproape orice obiectiv turistic - miresele asiatice şi, ceva mai rar, baloanele de săpun
Undeva, destul de departe se vede Stade de France
La o îngheţată
Înainte de a ne retrage la hotel, am hoinărit pe străduţele cochete din Montmartre, cel mai pitoresc cartier parizian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu