sâmbătă, 17 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Paris, ziua a 5-a (partea a II-a)

După un pic de odihnă la hotel, am decis să vedem ceva ce nu mai văzusem în precedentele noastre sejururi în capitala franceză - Parcul Saint Cloud. Am avut norocul să avem autobuz direct din apropierea hotelului până la intrarea în parc, dar fiind o oră de vârf şi turneul de la Roland Garros în plină desfăşurare (traseul autobuzului fiind prin apropierea arenelor), am făcut aproape o oră. Nu ne-a părut rău, având astfel un prilej de a vedea şi alte colţuri din Paris.
În fine, am ajuns la imensul parc Saint Cloud.
De la parc am luat un alt autobuz care ne-a dus de-a lungul Senei până la sediul Primăriei, probabil, una dintre cele mai frumoase primării din lume.
Rue de Rivoli, în apropierea Primăriei
Din nou Primăria, cu splendidele fântâni
Undeva spre La Defense, soarele se pregătea de apus, lăsând în urmă un spectacol de culori pe Rue de Rivoli
Centrul Pompidou
Fântâna Inocenţilor
Şi am ajuns la Hale, un loc (acum) absolut spectaculos. Acum 10 ani, la prima noastră vacanţă la Paris, locul arăta cu totul altfel, acum 5 ai era şantier, acum este dat parţial în folosinţă, dar încă se mai lucrează. Este un subiect asupra căruia voi reveni, pentru că merită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu