joi, 29 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Paris - Bucureşti

De la Porte Maillot am luat autobuzul pentru Beauvais, unde am constatat că în ultimii 5 ani s-au făcut o serie de modernizări. Am trecut foarte repede de toate formalităţile, aeroportul din Beauvais fiind unul mic, cu destul de puţine zboruri. Am văzut sosirea avionului nostru, apoi ne-am îmbarcat.
Fiind duminica în care se încheia minivacanţa de Rusalii, în avionul aproape plin, cred că erau este 30-40 de copii, iar după bagaje şi suveniruri, majoritatea fuseseră la Disneyland. După ce am decolat, m-a frapat o scenă, pe care trebuie s-o povestesc. În faţa noastră se afla o familie - el, ea şi copilul la geam. După ce ne-am ridicat suficient de mult, ea a tras parasolarul, a scos un laptop pe care a pus un CD cu desene animate şi i l-a aşezat în faţa copilei de vreo 4-5 ani. Săraca fetiţă a stat cu ochii în laptop vreo două ore, în vreme ce pe geam putea să vadă peisaje unice - se traversau Alpii, apoi apusul soarelui...
În tot acest timp, el, capul familiei, genul care le ştie pe toate, şi-a instalat un guler să stea mai confortabil, dar nu a reuşit să adoarmă, fiind destul de multă gălăgie în avion. Apoi, când a început servirea, şi-a luat o bere şi era atât de comic - cu gulerul acela şi bea bere! O imagine de milioane...
La fel ca şi în alte ocazii, servirea şi celelalte servicii de la bord au fost fără cusur, chiar dacă noi veneam după experienţa memorabilă a Dreamliner-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu