sâmbătă, 24 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Paris, ziua a 9-a, ultima...

Ce e frumos se încheie repede şi o vacanţă îţi poate demonstra cel mai uşor acest lucru. Ne-am început ziua pe Champs-Elysees, închis (parţial) circulaţiei auto în prima duminică a fiecărei luni.
Domul Invalizilor, văzut din Champs Elysees
Place de la Concorde
Grădinile Tuilleries
Spre Luvru
De la Luvru, am traversat Sena pe Pont du Carrousel
Muzeul Legiunii de Onoare
Ne-am întors la Domul Invalizilor
Şi apoi, pe lângă Şcoala Militară, spre Turnul Eiffel
Palais de Chaillot, de la Trocadero
Ne-am întors la hotel, ne-am luat bagajul şi am mers la Porte Maillot, de unde am luat autobuzul spre Beauvais. Totul a decurs foarte repede şi iată-ne deja aproape de scara avionului de întoarcere
Pe drumul spre ţară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu