duminică, 25 iunie 2017

Jurnal de călătorie, Franţa 2017 - Bucureşti - Lyon

Drumul de la Bucureşti la Lyon l-am făcut  cu o cursă Blue Air. În ciuda tuturor celor care se spune despre această companie low-cost, noi nu am avut niciodată probleme cu ei. Întârzieri moderate, acceptabile, aşa ca la orice altă companie, inclusiv la cele de linie, calitate a serviciilor şi sosire aproape la timp, mai mereu.
Ne-am îmbarcat
În schimb, de această dată, am avut o altfel de problemă, dar pentru care compania nu are nici o vină. Am avut nişte vecini... Capul familiei a stat lângă noi. Pe rândul din faţa noastră, restul familiei lui - soţia (piranda), fiica lor şi nepotul lor. O încântare!
Am încercat să ne bucurăm de ceea ce vedem şi să ignorăm ce era în jur... Am ajuns în zona Cazane - Porţile de Fier. Superb se vedea!
Apoi, vecinilor noştri li s-a făcut foame. Nu o să vă vină să credeţi! Capul familiei a scos dintr-o sacoşă mai multe sandvişuri cu... parizer! Cel mai ordinar parizer şi cel mai urât mirositor cu putinţă! Bineînţeles, a împărţit sandvişurile întregii familii! Spre disperarea noastră şi a multor altor pasageri, avionul fiind aproape plin.
Am încercat să ignorăm şi am ajuns la ţărmul Croaţiei.
Ne bucuram la gândul că vom vedea Veneţia de sus, aşa cum indicau monitoarele din avion. Din păcate, aiu apărut norii şi nu am putut vedea. În paralel, în avion a început servirea, iar vecinul nostru şi-a luat ceva de băut, adresându-se drăgăstos soţiei sale: "Tu vrei, fă, ceva?!"
Am oftat că nu putem vedea Veneţia, iar din apropiere de Torino am început coborârea, simultan cu traversarea Alpilor. Spectacol total.
Am debarcat şi înainte de a trece de formalităţile vamale, am revăzut avionul care ne adusese la Lyon.
În aeroportul din Lyon, în drumul spre tramvaiul care avea să ne ducă în oraş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu